Coșul
{[{jc.cart.data.item_count}]} produs produse
There are no products in your cart! Nu aveți produse în coș! View cart, Vizionați coșul dvs.
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
Subtotal
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}
Coșul
{[{jc.cart.data.item_count}]} produs produse
There are no products in your cart! Nu aveți produse în coș! View cart, Vizionați coșul dvs.
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
Subtotal
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}

ANULĂRI

Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați în 24 de ore de la comanda dvs., legat de orice întrebări referitoare la livrare sau achiziție. Vom aprecia posibilitatea de a corecta orice probleme sau neînțelegeri. Livrarea nu poate fi returnată după ce pleacă de la noi. 

RETURNĂR

Acceptăm orice obiect cumpărat de pe brands24.shop, brands24.hu, brands24.eu sau brands24.at de care nu sunteți complet satisfăcuți timp de 60 de zile de la achiziție.

  • Dreptul de Anulare: Vă rugăm să returnați produsul prin poștă în 14 zile de la data achiziției
  • Schimbări: Vă rugăm să returnați produsul prin poștă în 60 zile de la achiziție

Vă rugăm să nu uitați să completați formularul de retur. Țineți cont că dvs. veți suporta cheltuielile de expediție la retururi.

Vă recomandăm să folosiți un serviciu de urmărire a expediției și să păstrați dovada livrării.

Plata dvs. va fi restitutuită folosind aceași metodă de plată pe care ați folosit-o la achiziție în 14 zile de la primirea produselor returnate.

  • În 30 zile de la achiziție – dacă produsul dvs. e defect, îl puteți repara, înlocui sau să vă restituim banii.
  • În 6 luni de la achiziție, dacă nu poate fi reparat sau înlocuit, atunci puteți primi banii înapoi în majoritatea cazurilor.

Țineți cont că această secțiune acoperă unele drepturi cheie și nu afectează niciunul din drepturile oferite de legislația UE referitoare la Drepturile Consumatorilor.

Dacă ați avut ghinion și ați primit un produs defect, deteriorat sau greșit, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de suport pentru clienți prin email la shop@brands.24.eusau să ne contactați în chat-ul online.

SCHIMBURI

Acceptăm schimbul unui produs cu o mărime diferită sau cu un alt produs în timp de 60 de zile. Pentru Schimbări de Mărime, clientul e responsabil să trimită produsul înapoila noi, precum și să acopere costul de livrare al produsului cu mărime nouă. Nu acceptăm schimburi pentru produsele purtate. Vom trimite mărimea nouă după ce am primit produsul, precum și plata pentru livrarea acestuia. Odată ce am primit produsul, îl vom inspecta să ne asigurăm că e nou și nepurtat. Țineți cont că orice produse returnate fără etichetele originale sau care au fost purtate nu vor fi acceptate și nu veți primi banii integral înapoi.

Schimburi Express

Dacă sunteți interesați în schimburi express, puteți plasa o nouă comandă și să o plătiți. Plata dvs. va fi restituită imediat după ce am primit produsele de la dvs.

Formular Pentru Cerere de Retur din Partea Clienților

Adresa de livrare a returului > 

Coletaria.ro
BRANDS24
Drumul Osiei 53–55,
062395 București, Romania